جاها دیدنی بانکوک
نوشته شده توسط : سینا

در کشور تایلند شهری به نام بانکوک واقع شده است، نام این شهر به معنی فرشتگان است و جمعیت آن حدود 10.539 میلیون نفر است. در سال 1782، شخصی به نام "پادشاه رما اول" این شهر تجاری و فرهنگی را به عنوان پایتخت تایلند برگزید؛ بسیاری از مراکز تاریخی تایلند در این منطقه قرار دارند، این شهر یکی از پر بازدید ترین شهر های تایلند است که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند؛ در ادامه با برخی از جاهای دیدنی بانکوک آشنا می شوید.

مرکز خرید سیام پاراگون در بانکوک

یکی از محبوب ترین و پر بازدید ترین مراکز خرید بانکوک، سیام پاراگون است. بزرگ ترین آکواریوم جنوب شرقی آسیا در این مرکز قرار دارد؛ این مرکز دارای پیش از 250 مغازه است که در همه آن ها برند های متفاوتی مانند شانل، بولگاری، ورساچه و ... پیدا می شود. طبقه اول این مجموعه به وسایل ورزشی اختصاص داده شده است و در طبقه دوم شما می توانید نمایشگاه های مبلمان و کتابخانه های مختلف را مشاهده کنید، در طبقه سوم رستوران های متنفاوتی با غذا های آسیایی وجود دارد و علاوه بر آن در قسمی دیگر از این طبقه کالا های الترونیکی قرار دارد، طبقه چهارم محصولات سنتی و دست ساز فرخته می شود. جذاب ترین قسمت آن تئاتر است که در طبقه پنجم واقع شده است؛ می توانید از ساعت 10:00 الی 22:00 از سیام پاراگون پاراگون بازدید کنید.

مرکز خرید سیام پارگون در بانکوک

عمارت ویمانمک

این بنای عظیم الجثه توسط پادشاه "چولالونگ کورن" قرن بیستم در سال 1901 در "باغ دوسیت" بنا کرد. ویمانمک بزرگترین مجموعه در جهان است که از چوب ساج ساخته شده، این مجموعه دارای 22 اتاق است. در این کاخ راهنمایانی وجود دارد که اگر تنها بروید در پیچ و خم آن گم می شوید. معماری آن به سبک تایلندی و نمای داخلی آن به سبک چینی است. تزئینات داخلی آن مملو بهترین ظروف کریستالی است؛ پادشاه چولانگ یا همان رامای پنجم، پنج سال در این عمارت اقامت داشت و آن را به یادگار خود گذاشت. برای بازدید از این مجموعه و دیگر جاهای دیدنی بانکوک می توانید با تور بانکوک بهترین تجربه سفر را برای خود رقم بزنید.

عمارت ویمانمک در بانکوک

برج ساتورن در بانکوک

برج ساتورن دارای 49 طبقه و 659 واحد است. این برج لوکس در سال 1997 از نظر اقتصادی در بانکوک شهرت یافت، یک سال بعد 10 درصد اقتصاد کشور منقبض شد و متاستفانه حدود 17 سال است که متنوقف شده است. اکنون به یک برج مخروبه که اکثر مردم و گردشگران به بالای می روند تا نمای شهر را بهتر مشاهده کنند و یا عکاسی کنند. بر روی دیواره های این برج طرح های گرافیتی و دیوار نگاری های زیبایی وجود دارد و یکی از جالب ترین جاهای دیدنی بانکوک است. اگر علاقه مند به برج های پر زرق وبرق هستید می توانید از برج های شعله که نماد شهر باکو است دیدن کنید؛ راحت ترین راه دسترسی به این شهر خرید تور باکو است.

برج ساتورن در بانکوک

معبد بودای خوابیده در بانکوک

یکی دیگر از جاهای دیدنی بانکوک که مورد بازدید گردشگران قرار میگیرد معبد بودای خوابیده است. پادشاه راما سوم تصمیم گرفت خاکستر راما اول را در یک سالن، با تشریفات زیادی بنا کند به همین علت در سال 1788 این معبد را برای بزرگداشت رامای اول تاسیس کرد. و در سال 2008 در لیست جهانی یونسکو ثبت شد. در کشور آذر باهیجان معابد زیادی وجود دارد که اکثر آن ها آتشگاه های باستانی است؛ بازدید از آن ها در برنامه تور آذرباهیجان قرار دارد.

معبد بودای خوابیده در بانکوک





:: برچسب‌ها: بانکوک کجاست , جاهای دیدنی بانکوک , مراکز خرید بانکوک , سفر به بانکوک , تور بانکوک , تور باکو , تور آذرباهیجان ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: